DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 29 februari 2012

ISLAM VS LIBYEN

Tack så väldigt mycket NATO, för den här insatsen som ledde till att de här vidriga rebellerna kan bete sig som de gör här.

Var är NATO styrkorna nu och var är stödet till alla svarta i Libyen ?????
Det här var det mest korkade NATO har gjort, usch!! 



















Jag kan försäkra er om att Kadaffi inte hade något emot de svarta utan var den som gjorde att hans folk inte kunde göra något mot de svarta i Libyen och nu är det ingen som tar på sig något ansvar för det som NATO gjorde sig skyldiga till och de grymheter som fortgår i Libyen.


När tänker NATO ställa allt till rätta ???
Det de gjort är så fel som man kan göra mot ett land som Libyen.
Nu visar araberna sin rätta sida och det var inte för intet som de gick under namnet "rebellerna".

Det här är vad islam står för i mina ögon och det är inget jag ens skulle kunna tänka mig att ens beakta då jag inte kan se det som en religion. 


Det finns ingen sanning i den så kallade religionen och det visste Mohammad på sin tid men fick folk att tro på sin historia.


Det räckte med att se hur de avrättade Kadaffi när de fann honom.
Fy och tvi för dessa barbarer.


Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook