DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 12 februari 2012

ISLAM VS SVERIGE OCH MALMÖ


 Av Sveriges 50-60 blufföretag finns ”värstingarna” i Malmö med omnejd.

 Det är märkligt att just de finns där i Malmö och vilka är de, hmm.

Så länge inget annat sägs så utgår jag från min uppfattning.


"Malmömord kopplas till blufföretag

Flera av morden i Malmö är kopplade till internetrelaterade blufföretag och ekonomiska bedrägerier, uppger initierade källor för TT.
TT:s uppgiftslämnare har insyn i underrättelseinformation och kontakt med polisens utredare i Malmö. De vill inte peka ut exakt vilka av de åtta olösta morden som kan kopplas till blufföretag, som ägnar sig åt att lura småföretagare. Men enligt uppgift ska minst fyra av mordoffren ha sådana kopplingar. En av de skjutna männen ska till exempel ha lurat en av branschens huvudmän på en stor summa pengar.   "

Hur lätt är det för dessa poliser att reda ut alla härvor som finns i Malmö ???

HÄR,  kan ni läsa hela artikeln ur dagens Svenska Dagbladet.

Jag hoppas verkligen att de ska kunna rensa ut i träsken.
Ingen borde ha låtit det gå så långt som det har gjort.

Här borde regeringen tagit sig en ordentligt titt och inte nu sitta och klaga över hur det är.
Kommunens styrande har länge , länge sagt till att det inte fungerar i Malmö på grund av alla dessa idioter som bor där.

När det blir för många av de så går det över styr.
Jag är glad att inte Stockholm är lika drabbat av dessa människor, trots allt men det vet vi inte hur länge det varar heller.

Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook