DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 14 februari 2012

ISLAM VS TAILAND

Fler hemska brott mot ursprungsbefolkningen, buddister.

Så här har ni inte sett Tailand tidigare och ändå har de klämt sig in i Tailand och "stulit" deras landområden.
De har gjort likadant i flera länder där de tänker ta över och få till ett muslimskt "kalifat" ett land där ingen (varken den lokala befolkningen eller utländska turister) har ett enda dugg att säga till om utan där råder endast sharialagarna.


Det är sjukt grymt att göra som de gjort och det är mycket sorgligt för lokalbefolkn. som faktiskt är buddister och har sin fulla rätt att utöva sin religion i sitt egna land.
Jag blir så fruktansvärt arg när jag ser hur de beter sig.

Andra länder som de likadant i är bland annat Kina.
Muslimerna är inte särskilt trevliga.


Är ni känsliga bör ni nog inte titta på videofilmerna.

VARNING, VARNING !!!!







Hoppas att ni inte mår alltför illa av filmerna.
Jag mådde själv inte så gott =(

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook