DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 21 februari 2012

ISLAM VS ENGLAND OCH VÅLDTÄKTER OCH PEDOFILI


I Tyskland finns det ett bra ord som jag tycker passar in bra på de här "herrarna".
Schweinehunde, som betyder svinhundar.

Dessa våldtäkter och sexuella utnyttjanden hände i Rochdale, Manchester och de skyldiga (som hävdar att de är oskyldiga) kommer från Rochdale och Oldham.
Om deras så kallade religion vore en som kom i från Gud så skulle Gud knappast ha godkänt ett så fullständigt skamligt uppförande.
Det kan de bara glömma.


Så här är det alltför många muslimer som har betett och beter sig när de kommer till våra länder.

Så kallade "vuxna män" som utnyttjar våra unga flickor sexuellt och drogar de samt använder även våld mot de.
Den yngsta är en 13-årig flicka.

Jag blir rasande när jag läser om dessa idioter och skulle gärna se de inlåsta för all framtid.
De har inget ute på våra gator att göra och skulle även få spöstraff om jag fick bestämma.

Hade det varit min 13-åring eller för den delen något av mina barn, så tror jag att jag hade gjort de riktigt illa om jag kunnat.
"Män" mellan 22-59 år gamla som utnyttjat dessa flickor förmodligen för att de inte anammat vår kultur utan i stället skymfar oss i västvärlden på det här sättet.

Vad kan man annat förvänta sig av män som har en så kallad pedofil till förebild.
Dessutom är ett av deras mest använda namn på sina barn, Mohammed el Mohammad.


Ett helt äckligt gäng med så ytterst svinaktiga hundar.
Fy och tvi för dessa.

"Men 'plied girls with drink and drugs for sex'

A group of 11 men plied girls as young as 13 with drink and drugs so they could use them for sex, a court has heard.
The offences are said to have happened in and around Rochdale, Greater Manchester, in 2008 and 2009.
Liverpool Crown Court heard how the men, aged between 22 and 59 and from Oldham and Rochdale, "acted together to sexually exploit the girls.


Kabeer Hassan, 24, Abdul Aziz, 41, Abdul Rauf, 43, Mohammed Sajid, 35, Adil Khan, 42, Abdul Qayyum, 43, Mohammed Amin, 44, Qamar Shahzad, 29, Liaquat Shah, 41, and Hamid Safi, 22, have all pleaded not guilty to conspiracy to engage in sexual activity with a child under 16.
A 59-year-old man, who cannot be named for legal reasons, also denies the same charge.

Mohammed Sajid, Qamar Shahzad and Mohammed Amin The prosecution said the men were all known to each other and lived in Oldham and Rochdale
Abdul Rauf, Kabeer Hassan, Abdul Qayyum Abdul Rauf, Kabeer Hassan and Abdul Qayyum are among the 11 in court "
Vill ni läsa hela artikeln från dagens BBC World, så kan ni göra det, HÄR,

Jag hoppas att de ska få det de förtjänar.
Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook