DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 18 februari 2012

ISLAM VS EGYPTEN & SVERIGE

Har man bedömts som en säkerhetrisk och på grund av det blivit utvisad från Sverige, så ska man inte få komma tillbaka igen hit !!!
beslut är helt utan intelligens och mycket sorgliga.

Andra beslut är helt utan intelligens och mycket sorgliga.

Inte sjutton lär han bli någon mindre säkerhetsrisk av att komma hit nu.
Vad han vill är inte intressant, tycker jag.

Inte sjutton lär han bli någon mindre säkerhetsrisk av att komma hit nu.
Vad han vill är inte intressant, tycker jag.

Punkt slut !!!!!

"Säpo gör ny bedömning av Agiza

Säpo gör en ny bedömning av egyptiern Ahmed Agiza som avvisades från Sverige 2001, då han bedömdes som en säkerhetsrisk. Fallet blev kritiserat och uppmärksammat nationellt.
Efter den egyptiska revolutionen släpptes Agiza ur fängelset i Egypten och nu vill han återvända till sin familj i Sverige."

Läs hela artikeln ur dagens Svenska Dagbladet,  HÄR.


Jag hoppas verkligen att det blir ett klart nej till den här egyptiern.

Han har absolut inte på något sätt visat att han inte är en säkerhetsrisk utan kan snarare vara en ännu större risk än tidigare och ett "redskap" till det islamistiska rörelsen som nu tagit över.

Det är förmodligen det, Islam, som blivit orsak till att han betraktas som en säkerhetsrisk, så den borde vara ännu större nu.

Jag hoppas att SÄPO kan tänka klart och nu fatta rätt beslut.
Vi har reda alldeles för många islamistiska terrorister i landet och behöver inte fler, snarare färre.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook