DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 28 februari 2012

ISLAM VS NIGERIA

Fler vidriga bombningar av kyrkor i Nigeria.  

Den här gång tog det två liv och skadade 38 människor

"Suicide bomber attacks Nigerian church in Jos

By Buhari Bello
JOS, Nigeria | Mon Feb 27, 2012 9:06am IST
(Reuters) - A suicide bomber drove a car packed with explosives into a church in the Nigerian city of Jos on Sunday, killing two people and wounding 38, and Christian youths beat two Muslims to death in revenge.
Islamist sect Boko Haram claimed responsibility for the bombing, the latest in a series of attacks on churches which have fuelled fears the group is seeking to ignite sectarian strife.
Two of the bodies were visible at the scene. Emergency services confirmed the three deaths, which included the bomber who rammed his Volkswagen into the church.  "

Ni kan läsa mer i Reuters nyhetssida, HÄR. 

Jag blir oerhört ledsen när jag läser dessa nyheter.
Kommer dessa idioter någonsin att förstå att man inte gör på det här viset.

Man tvingar inte på något med våld mot någon.
Antingen lyssnar folk eller så gör de som jag, vägrar att låta någon tvinga mig till något som jag inte vill ha och det är min vilja som styr vad jag vill och inte vill och islam vill jag inte ha ett enda dugg att göra med alls.

Få saker kan göra mig så otroligt arg som denna så kallade religion och vad de så kallade "fundamentala" islamisterna.
Det finns ingen som helst substans i det jag läst i koranen och det jag hört har varit hårresande, då särskilt som att väldigt många är just fundamentala.

Läs helst hela den vidriga historien som breder ut sig och tar så många liv i Nigeria och är dessa idioter endast utgör ca 30-35% av den nigerianska berfolkningen???? 
Hur sjuka är dessa människor ???? 


Maritha.
 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook