DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 1 januari 2012

STÖLDER SOM GER KRAFTIGA ENVISA MISSTANKAR I MITT HUVUD.

Om inte svenska grabbar har blivit totalt ruttna, så kan jag inte föreställa mig att de skulle begå sådana grymma här brott, tyvärr.

"Stulet fordon backade på polisbil
När en stulen bil stoppades av polis i norra Göteborg tidigt på nyårsmorgonen valde föraren visserligen att stanna men backade sedan rätt i en parkerad polisbil på platsen. 
 Ni kan själva läsa resten i SvD, HÄR.
och nästa brott som är ännu värre =(

 "Körde på polis och smet
En polisassistent skadades i foten och fick en lindrigare skada i huvudet, när hon under nyårsnatten blev påkörd av en bilist som vägrade stanna vid en poliskontroll i centrala Klippan. Bilisten körde på polisassistenten som föll till marken. Efter smet föraren därifrån.

HÄR,  kan ni läsa artikeln i SvD.


Hmm, jag har mina aningar om vilken/vilka det kan vara =(


Ha en fortsatt god 1 januaridag.


Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook