DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 31 januari 2012

SKOTTLOSSNING I MALMÖ.

Jag blir så arg, när jag hör eller läser om de här skitstövlarna som åker omkring och skjuter människor i Malmö.

Två personer i två olika händelser har blivit skjutna, varav den sista fördes till sjukhuset för att där endast dödförklaras.
Den andra personen som sköts tidigare i dag är fortfarande vid liv men svårt skottskadad.

Så här ska det inte vara i Sverige och jag hoppas att de här idioterna snart ska åka fast och få mycket långa straff och sedan utvisning ur landet för resten av deras liv.
Eftersom att inget har angetts om förövarna eller offren, så utgår jag i från att detta tisslande och tasslande, sker på grund av att de är muslimer/araber.


Grisiga beteenden ska inte accepteras av svenskt rättsväsende och det får räcka med att vi har våra egna brottslingar att tacklas med.
Vi borde se till att straffen blir mycket hårdare och kanske till och med att dödsstraffen borde införas och varför inte spöstraff, som de hade i Finland tidigare (kommer inte i håg exakt när det togs bort).


Ni kan tipsa Svenska Dagbladet, HÄR.
Vill ni läsa hela artikeln så går det också, HÄR.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook