DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 6 januari 2012

ISLAM VS NIGERIA

Hittade nyss den här artikeln i Svenska Dagbladet :

"Fler dödliga anfall i Nigeria

Flera dödliga attacker ägde rum i nordöstra Nigeria under torsdagen och fredagen. Islamiströrelsen Boko Haram sade sig ligga bakom minst två av anfallen som ledde till runt 20 människors död. Just de två riktade sig mot dels en kyrka, dels en grupp sörjande kristna.
På en tredje ort sköt beväpnade män urskillningslöst nära en polisstation och dödade flera människor. Boende berättade om män som sjöng ”Allahu akbar” (Gud är större) innan de öppnade eld. "

Vill ni själva läsa artikeln, så klickar ni, HÄR.

Det är sorgligt att ingen som känner till de här idioterna, kan meddela polisen, var de finns och vilka de är.

Att tiga om det. är för mig det samma som att vara delaktig i de här brotten.
De borde sitta bakom galler för resten av sina liv och de borde de som håller dessa idioter bakom sina ryggar också göra.

Jag är så trött på de har galningarna som tar livet av andra människor.
Tyvärr är det så islam "fungerar".

Det finns ingen religionsfrihet inte heller mänskliga rättigheter, som vi tar för givet att vi har och att vara kvinna, är som att vara en halv människa.
Männen som kan gifta sig med upp till fyra kvinnor, och med barn som inte är äldre än förskolebarn.

Den vidrigaste "religion" jag någonsin stött på i mitt liv.
Blir en kvinna våldtagen och anmäler det till polisen, så kommer förmodligen förrövarna undan då en kvinnas vittnesmål inte räknas om inte några män kan styrka våldtäkten ???

Alltså är det lika med noll, att få rättvisa för en kvinna.
Dessutom blir ofta så att kvinnan straffas med spöstraff mellan ca 70 -90 piskrapp över ryggen, då rätten oftast lägger skulden på kvinnorna och på de små skolflickor som också blir utsatta för samma slags brott ????

De bör hålla sig i sina egna länder och inte släpa hit en så kallad religion, som smädar både kvinnor och barn.

Jag är så less på dessa dumskallar som beter sig så sjukt och påstår sig ha samma Gud som kristna och judar har.
Det kan inte bli mer fel än det antagandet.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook