DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 8 januari 2012

ISLAM VS NIGERIA

"Utegångsförbud i våldshärjat Nigeria

Efter att runt 30 personer dödats i den nigerianska staten Adamawa har myndigheterna förbjudit människor där att gå ut under det närmaste dygnet.
Förbudet, som gäller från lördagen, följer på tre attacker som den kriminella islamistmilisen Boko Haram säger sig ha utfört. "

Det är så sjukt med dessa idioter, som slaktar folk.
Jag blir så upprörd över vad de gör i Nigeria. 


HÄR,   kan ni läsa hela artikel från dagens SvD.



Det måste finnas folk, släktingar, vänner och andra som vet vilka de här knäppskallarna är och de borde anmäla de till myndigheterna.
Sådana här dårar ska inte gå lösa.


Att inte anmäla de, är för migt liktydigt med att man är skyldig tillsammans med idioterna.
Även jag skulle anmäla, om det var mina barn som åkte runt och slaktade människor.

Det finns gränser man inte får gå över och de här ruskiga brotten, är absolut långt över dengränsen.


Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook