DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 9 januari 2012

ISLAM VS NIGERIA

Dessa idioter till mördargäng måste det finnas muslimer som känner till vilka de är och att inte säga det är enligt mig detsamma som att samtycka till det de gör.

Det gamla ordstävet som lyder "Den som tiger samtycker".
De idioterna ska sättas bakom lås och bom.

I går uttrycket presidenten Jonatan Goodluck. att det lutar åt att han tror att det kan finnas inblandade och bakom "boko haram"som stöttar de. 
Då är det mycket illa =(

Jag minns inte med säkerhet siffran men jag tror att det var 30-35 % av Nigerias befolkning som är muslimer så de är långt i från en majoritet och det gör det hela ännu sjukare, än det redan är.

Här skulle de kunna ha användning av sina sharialagaer med "beheadings" som de gillar.
Det skulle inte vara någon förlust då de ändå inte verkar ha något vettigt i de, snarare sinnesjukt.

Så här kunde man läsa i dagens The daily Star,  HÄR.
Det gick tyvärr inte att kopier ett dugg från den tidningen, inte ens den lilla "brödbiten/brödtexten" som man får kopiera.
Ni kan klicka på "här texten" ovanför, så kan ni läsa hela artikeln själva.

Det finns också artiklar från gårdagen som också handlar om dessa skurkar.
HÄR,  men också  HÄR.


Nåja, ni får ha det så bra.


Maritha.



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook