DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 13 januari 2012

CYBERKRIG I MELLANÖSTERN


Så illa att ge sig på judiska konton.

Jag är alltid lika förundrad över att dessa araber som är så otroligt många ska gadda ihop sig mot judarna som de alla vill se utrotade.

Anledningen är, som jag tror, att de alltid sedan "tidernas begynnelse" har avundats judarna sedan de blev utvalda till Guds folk medan de själva blev ratade.

Det kändes säkert trist och där tror jag också att de startade "sitt islamska begynnande" och jag skulle tro att även det var av samma anledning som tidigare.

I Nya Testamentet, i Biblen står det klart och tydligt, att det skall inte komma några profeter efter Jesus "rest tillbaka" till  sitt liv som  ängel.

Skulle NÅGON påstå vara profet, utsänd av Gud, så skulle inte människor godta det.
Eftersom att Jesus fullbordade det som han skulle här på jorden enligt Guds vilja.

Så därför var säkert inte Mohammad nöjd med det som han fick veta, när han fick kännedom om Jesus Kristus och Bibelns Gamla och Nya Testamenten gjorde sin egen "tolkning" av det han fick veta.

Så nu är det likadant i våra dagar och islam vill få oss alla att bli muslimer vare sig människor vill eller inte vill.
Kvinnor som blivit uppväxta med islam men som senare vill konvertera till kristendom, är inte tillåtna att göra det enligt koranen.

Så vitt jag kan minnas så är vi skapade med egen fri vilja och det, varken ska eller kan, ingen människa ta ifrån någon annan människa.

Många av dessa som konverterar blir både slagna och torterade samt mister även sina liv då de vill lämna islam.
Nå, det var artikeln som jag läste om i dag som fångade mitt intresse :

"Cyberkrig i Mellanöstern



En saudisk hackare känd som OxOmar har slagit till mot Israel igen. Tidigare har hackaren lagt ut uppgifter från några tusen israelers kontokort. Nu har ytterligare konton hackats och uppgifterna lagts ut på nätet.   "


HÄR,  kan ni läsa om hela den usla hackerattacken.

Det är beklämmande att läsa om deras tilltag och att veta hur illa avund kan få människor att bete sig.


Sköt om er och ha det så gott.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook