DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 2 januari 2012

ISLAM VS TYSKLAND OCH YTTRANDEFRIHET (SOM ENDAST GÄLLER I EN RIKTNING ENL ISLAM)

Hur kan det komma sig att ingen stoppar dessa muslimer i deras hatpropaganda gent emot judarna ???

Är det som i Sverige möjligen, att tyskarna ger lite extra pengar till att skydda säkerhet mot hatbrott ?????


Vi lever i ett sjukt samhälle som försöker att inpränta i oss att vi ska leva sida vid sida med folk som endast tänker på sig själva och sitt eget väl och ve ???

Botten av våra politiker att spela islam i händerna  >=(
Islam har som sitt första syfte att utrota judarna och det hjälper våra politiker till med, när man blundar för det som sker så uppenbart och mitt för nosen på oss:




Kolla också hur polisen river ner en flagga från en "judisk" balkong.
Jag vägrar att hålla tyst om dessa övergrepp, det är helt fel och har absolut inget med demokrati eller ytrandefrihet att göra. 

Enbart en hatpropaganda utan like.
Jag skäms över mina medmänniskor när jag ser den här videon.

Jag har aldrig försökt att få någon att göra någon annan illa, däremot att försöka att få människor att öppna sina ögon och se vad vårt land/vår värld är på väg någonstans.
Det är inte den här demonstrationen till för.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook