DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 15 oktober 2011

JUHOL, JUHOLT & ÅTER JUHOLT.

Allt som kommit fram om Juholt verkar vara som bortblåst ????

Han kommer aldrig att få se min röst i alla fall.

Det han har gjort kommer aldrig att glömmas av mig och jag tror att det är väldigt många som känner det samma.

Vad som hänt inom partiet är ett mycket stort mysterium och rimmar så illa med vad de borde ha gjort och VARFÖR ????? 

"S-väljare vill att Juholt stannar

Fyra av tio S-väljare ser partiledaren Håkan Juholt som ”mest en belastning” för partiet men en majoritet, 51 procent, vill ändå att han stannar på posten enligt en Sifoundersökning, skriver Svenska Dagbladet.
Bara 28 procent av S-väljarna anser att han bör avgå medan 21 procent tvekar eller svarar ”vet ej”.  "

HÄR,  kan ni läsa hela den här artikeln ur dagens, Svenska Dagbladet.

"Väljarna har tappat förtroendet


Foto: Källa: Sifo
Håkan Juholt sitter kvar och backas upp av partiets högsta ledning – men vägen till att återvinna väljarnas förtroende blir svår. Sex av tio väljare ser S-ledaren som en belastning för partiet och 42 procent tycker att han ska avgå, visar en opinionsundersökning från Sifo som SvD låtit göra.   "

HÄR,  kan ni läsa den här kufiska och motsägelsefulla artikeln som också är hämtad ur dagens, Svenska Dagbladet.

Mitt stöd kommer han aldrig att få och jag kommer att vänta mig många fler liknande historier även i fortsättningen, tyvärr.

Jag står för vad jag tycker om denne man och det lär knappast gå att ändra på, eftersom att man dessutom försöker att släta över det han gjort.
Trista fakta.

Ha en fortsatt trevlig fredag.

Kam Maritha.



Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook