DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 29 december 2011

SÅ HAR VI TURKIET SOM INTE FÖRNEKAR SIG MEN SLÅR...

...  i från sig och blir upprörda av att bli "beskyllda" för folkmord.

Nu har det hänt igen =(
Varför ska de över huvud taget vilja in i EU ?

Jag hoppas verkligen att de får ett nej efter allt som de ställer till med och med den attityden som de har.

Många av de som försöker att kontakta mig på nätet är väldigt ofta turkar och när de först visar sig så är det med en ansiktsbild och efter att ha skrivit några ord, så slänger de snabbt in en bild på sina snorrar.

Jag vet inte hur många av dessa turkiska snoppar jag fått beskåda men jag tror inte att jag överdriver om jag säger att det är hundratals och dessutom är det endast en en turk som inte har gjort det och det var i stället en mycket trevlig man.

När jag frågat varför de inte håller sig till sina egna, unga kvinnor, har jag fått till svar, att "Nej de tänker bara på sex hela tiden"????


Tyvärr så råder det ett ganska radikalt islamskt  styre där och det vore mycket olyckligt att öppna dessa dörrar, som också skulle användas av de araber som bor runt detta land och då blir vi överhopade med radikala muslimer.

Tyvärr tycker jag inte om ordet som regeringen talar om, "mångkulturellt" och som jag i stället skulle kalla för "mångkriminellt", tråkigt nog.


Faktum är att muslimer som följer sin koran, inte tycker om västvärlden och det som den för med sig.

Inte ens mänskliga rättigheter är något som koranen stöttar och det är därför som de helst vill införa sina sharialagar i våra länder för att sedan gå vidare och dit vill inte jag gå men det krävs att våra politiker öppnar ögonen och ser vad som pågår, för att det ska kunna bromsas upp.

"

Turkiet medger miss vid flyganfall

Turkiets regeringsparti erkände på torsdagen att ett flyganfall som dödade minst 35 personer kan ha varit ett misstag.  
De misstänkta gerillamedlemmarna var i stället unga smugglare. "

HÄR,  kan ni läsa hela artikeln i dagens SvD.

Det är rätt självklart att militären mycket väl visste att det rörde sig om kurder som de anföll och det är ingen nyhet att dessa unga kurdiska män tar sig över gränsen för att försöka att smuggla för att klara sina liv.


Därför vill jag inte se de som medlemmar i EU, för då kommer vi att drunkna i muslimer och vad gäller våldtäkter, så kommer det förmodligen att bli katastrofalt.
Det är illa nog som det redan är, med de våldtäkter som våra kvinnor redan nu är utsatta för.


Tyvärr har jag med all säkerhet rätt och det känns inte roligt att behöva medge det men samtidigt vill jag att vi ska få behålla vårt land och kultur även om vi tar emot invandrare till Sverige.
Kan man kasta ut den 91-åriga gamla kvinnan Ganna så kan man också kasta ut de som beter sig kriminellt i Sverige och som inte alls hör hemma här.

Maritha.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook