DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 30 december 2011

ISLAM VS BARN

Det är inte den enda imam jag har sett som utnyttjat barn för sin egen njutning. 

Om det tycker jag INTE.
Det spelar ingen roll var dessa pedofiler dyker upp, då de inte har något berättigande att utnyttja några barn

Jag minns att det var en svensk imam som hande fingrar på en liten flicka i Sverige med och när flickans föräldrar fick veta det, så polisanmälde de imamen.
Att dessa män sitter på sådana poster att de lätt har "tillgång" till barn, gör det hela ännu värre.


Hur många är utsatta men som inte törs berätta för någon ???





Äckelpottor är för snällt att kalla de, snarare svinpälsar borde passa de bättre.


Var rädda om era barn.


Maritha.
 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook