DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 9 december 2011

ISLAM VS SVERIGE ...

... SAMT  ALLA ÖVRIGA LÄNDER MED INVASION AV MUSLIMER


 "  Så tydligt och klart i Koranen att alla otrogna ska dödas,
• “Dräp de otrogna (ickemuslimer) varhelst du hittar dem.” Sura 2:191
• “Gör krig mot de otrogna som bor i ditt grannskap.” Sura 9:123
• “När tillfälle ges, döda de otrogna var hälst du fångar dem.” Sura 9:05
• “Andra religioner än islam är inte acceptabelt” Sura 3:85
• “Judarna och de kristna är perversa, slåss mot dem.” Sura 9:30
• “Lemlästa och korsfästa de otrogna om de kritiserar islam” Sura 5:33
• “Straffa de otrogna med kläder av eld, böjda järnstänger, låt kokande vatten smälta deras hud och bukar.” Sura 22:19
• “Längta inte efter fred med de otrogna, halshugg dem när du fångar dem.” Sura 47:4
• “Terrorisera och halshugga dem som tror på andra skrifter än koranen.” Sura 8:12
• “Muslimer måste uppbåda alla vapen för att terrorisera de otrogna.” Sura 8:60  "


Dessa texter som ni ser här är hämtat ur koranen och handlar om oss alla som inte är muslimer och det är det som ligger till grund för islam, tyvärr.


Läs mer från den bloggen som jag hämtat de här texterna från.

http://aktualia.wordpress.com/2011/01/13/ullenhags-historielosa-islamofobi

eller klicka HÄR  
för att läsa mer om islam.
En annan jättebra blogg om Sveriges framtid,

http://aktualia.wordpress.com/2011/05/20/ar-islamkritik-rasism/#comment-1867


Här hittar du den bloggen med en enorm lista på exmuslimer som också visar det jag försökt att göra här på min blogg.
Jag kommer kanske att göra något litet inlägg i framtiden men jag kan inte lova det.
Har ni kommentarer som ni vill lägga in, så går det också bra och jag lovar att besvara de så snart jag kan.


Ha det så gott.


Kram Maritha.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook