DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 1 december 2011

JAG MÅSTE FÅ GÖRA ETT INLÄGG TILL ...

... en intervju med BNI som har bloggen i USA, där de har så stora problem med muslimer och där de just nu håller på att utreda (Barack Obama) om man kan göra det kriminell att säga något negativt om Islam ????

Något att tänka på här, tycker jag.
När ska vi få våra mänskliga rättigheter beskurna ???

De enda gånger som muslimer har något positivt att säga om det, är när de själva får ut något av det men de är i övrigt helt emot manskliga rättigheter och det är helt i linje med koranen.

Början av intervjuven tar en liten stund då man fick lite tekniska problem men sedan flöt det på jättebra.

 
Listen to internet radio with Radio Jihad Network on Blog Talk Radio


ni får mycket gärna skriva kommentarer om de inlägg jag tidigare gjort och jag ska försöka att svara på de när jag får de med.

Må nu så gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook