DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 31 december 2011

ISLAM VS USA OCH YTTRANDEFRIHETER

Det är så här islam vill ha det även här i Sverige.

Att vi ska begränsa vår yttrandefrihet och att det ska bli kriminellt att kritisera islam.
Samtidigt som många muslimer gör precis det samma med vår religion och vår kultur men det är det ingen som säger ett knyst om. 

Som jag ser det så är det endast vi som är inhemska som ska bli bestraffade för att vi inte gillar islam, i värt eget land ???
Medan muslimer kan säga vad tusan de vill utan att någon ska straffas för det alls ???
Eller kanske vi svenskar ska bli straffade för det också ????

Jag är så less på alla dessa krav som ställs på oss svenskar med islam bryter mot det mesta av våra regler och lagar här i VÅRT land.

Ledsen men jag får det inte att gå ihop.

Plötsligt ska Sverige acceptera att kvinnor endast har ett halvt människovärde?
Att vi tillåter diskriminering av homosexuella (som enligt koranen ska dödas).
Att judar blir förföljda IGEN (som också ska dödas enligt koranen)?
Att vi tillåter halal slakt som är ett mycket grymt sätt slakta på.

Det här var bara en bråkdel av vad vi ska tolerera enlig islam.
Mycket mer finns som vi SKA göra men som jag, inte kan begripa, varför en invandrad folkmassa plötsligt ska komma till vårt land med alla dessa krav på oss medan de själva inte vill ha några krav på sig från oss (därav sitter många av dessa människor i fängelser också).


Här kommer en video som visar på vad USA nu står inför och vad Obama vill införa i USA.





Maritha.
 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook