DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 14 december 2011

ISLAM VS USA


CAIR  founder Omar M. Ahmad founder said: “Islam isn’t in America to be equal to any other faith, but to become dominant.  The Quran, the Muslim book of scripture, should be the highest authority in America , and Islam the only accepted religion on Earth,” he said.

New Law Cuts Ties Between FBI and Terror-Tied Groups  – New bill codifies and expands existing, but frequently ignored, ban on engaging Islamic groups like CAIR.

 

Tja, så här anser grundaren till CAIR, i USA, M.Ahmad.
Där har vi målet som de siktar mot och så gör de även här i vårt land och resten av världen.

Om ni går till BNI´s blog ( HÄR ) så kan ni läsa mycket mer om hur de har det i USA och vilka problem som islam ställer till med där.
 
Redan i dag beaktar våra domstolar sharialagarna när det handlar om skilsmässor mellan muslimer ???
Men mannen som uttalade sig i radion för domstolarnas sak, hade väldigt luddiga uttalanden att komma med.

Programet hette "Tendens" om jag inte minns helt fel.
Små, små steg som inte märks så mycket annat än om man har ögonen öppna =(

Vi får väl se när vi är där också för det kommer vi att vara om vi inte inser vad som händer omkring oss.

Dessutom läste jag i dag om den gamla kvinnan, Ganna som nu regeringen har beslutat att avvisa från landet =(
Så duktiga är de i "vårt nya arbetarparti".

Hur länge kommer den stackar kvinnan att leva ?? Knappast något så länge som våra brottslingar som sitter inne i våra fängelser och inte ens blir utvisade utan får stanna kvar trots att de begår nya brott.
Usch, jag är så fruktansvärt besviken på de rikas beslutslusta som jag inte ärförvånad över men arg på.

Hur tusan kan man vara så likgiltigt kallsinnad att man utvisar henne trots att det inte finns några släktingar i hennes eget land då de finns här i Sverige sedan en massa år tillbaka.
Hur kunde ens en enda av våra arbetare rösta på dessa likgiltiga "män" som fattar ett så skamligt beslut?

Att ingen genomskådat dessa "herrar" ännu är för mig ett mysterium och en besvikelse.

Ha det hur som helst så får ni ha det så bra.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook