DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 22 juni 2012

VEM RINGDE TILL DIG I DAG ?

Jag hittade av en ren slump en mycket bra site här på nätet.
Blev uppringd av en försäljare som ville sälja en alltför bara tandvårdsförsäkring.

Emellertid fann jag att detta nummer låg under ett företag som kallade sig för Vendor AB och bestod av en mängnd olika  nummer under och över det jag blivit upringd av.

Jag googlade på detta bolag och hittade då en site som heter "vemringde.se" och när jag gick in på den så fann jag mängder med kommentarer från folk som blivit uppringda av detta företags försäljare och frågan om, är i fall det är seriöst eller som många av de uppringda kände, oseriösa säljare med oseriösa erbjudanden. 

Vem vet ?

Klicka HÄR, så tar ni er till siten. 

Jag tyckte nog att det jag blev erbjuden, lät för bra för att vara sant och då brukar det oftast inte vara sant heller.

Men kolla siten om ni får erbjudanden som ni blir tveksamma till och lycka till =)

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook