DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 4 juni 2012

ISLAM VS THE WHOLE WEST WORLD.

Jag tror och kommer inte att ändra min uppfattning ända tills något annat framkommer.

Undrar vad Sverige ska skylla på den här gången ??
Trist att den här idioten fått gå lös så länge, då han borde sitta bakom lås och bom men våra svenska lagar är så ruttna, så jag förstår att han fått komma och gå som han velat.
Usch !!!!

"Svensk halshögg chef på golfklubb i England

Den 35-årige mannen hade en lång historia av brottslighet och stod åtalad i Sverige misstänkt för att ha tagit ett vapen från en polisman.
Ändå fick han utvandra till Storbritannien - där han halshögg sin chef med en ostkniv.
Nu har Storbritanniens migrationsminister skrivit ett brev till den svenska justitieministern Beatrice Ask och frågat varför mannen tilläts flytta.  "

Det är faktiskt otroligt att den här mannen fått gå lös med tanke på det digra brottsregister som han har bakom sig.
Jag har full förståelse för att England vill veta hur han kunde ha fått utvandra till England.

Han borde ha suttit av alla sina brott och det länge det.
Jag är glad att han ändå fått minst 19 år i England men ledsen för att Sverige, så sällan tar sitt ansvar för dessa brott och brottslingar.

Läs hela artikeln från dagens Expressen, HÄR.

Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook