DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 29 juni 2012

ISLAM VS EGYPTEN , OCH KVINNOSYNEN BLAND, SPECIELLT ARABERNA.



Den första videon handlar om den brittiska journalisten, Natasha Smith.

Något mycket märkligt har skett med andra videor som handlar om en annan kvinna som också blev brutalt sexuellt utnyttjad i Egypten men där nu varenda video med hennes berättelse är helt utan ljud ???
Hackade av araber kan jag tänka mig, usch !!!

Jag lägger i alla fall in en video med en bild på hur hon såg ut efter den brutala attacken även om det inte finns något ljud på den.



Det här är bara två av många många likadana händelser i Egypten och jag har skrivit om det i tidigare inlägg där jag också lagt in siffror som styrker hur ofta det sker i Egyptens huvudstad.

Egypten är ett kristet land där araber har invaderat med detta, som resultat dessvärre.

Är någon intresserad av att läsa siffrorna, går det bra att läsa äldre inlägg i bloggen.

Jag minns att de var enormt höga och det fanns siffror på både kvinnliga utländska besökare och befolkningens egna kvinnor och om jag inte minns alldeles fel, så tror jag att det låg omkring 80 procent.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook