DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 9 juni 2012

REINFELDTS ORO ÖVER POLISENS INEFFEKTIVITET.

Jag är lika oroad över hans ineffektivitet.

Med den lön han tar, så borde vi inte skicka hem sjuka att dö eller neka ambulanstransporter som sedan leder till att människor dör.
Med mera, med flera ...


"Ineffektiv polis oroar Reinfeldt

Regeringens satsning på mer poliser har inte gett önskat resultat.
Statsministern frågar sig varför polisen inte är mer effektiv.
I veckan kunde TT visa att andelen brott som klaras upp är den lägsta på åtta år. Blott 17 procent eller vart sjätte brott under årets första kvartal, enligt Rikspolisstyrelsens (RPS) interna redovisningar.  "

Min mormor brukade säga till oss när vi var små, att "min dräng hade också en dräng, och bägge var de lata" och så väl det stämmer.
Läs hela den pipiga artikeln från dagens Svenska Dagbladet,  HÄR.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook