DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 20 december 2009

INSNÖAD =(

Nu börjar jag faktiskt känna mig rätt insnöad, på fler än ett sätt =I
Det har snöat så kraftigt här att snödjupet är förfärligt och inte verkar det vända och bli så mycket bättre heller.
Det var en dag, då det höll uppe men till kvällen satte det i gång igen att vräka ned =(
HÄR LIGGER TIGRIS I SIN SOMMARSTUGA. HON VILLE VARA UTE MEN INTE GÅ I SNÖN OCH INTE GÅ IN HÄR HEMMA, SÅ DÅ BLEV DET STUGAN =)

Jag känner mig så förundrad, över hur mycket snö det kan rymmas i de där molnen, där uppe och att det verkar som om de var outtömliga ??
Just nu håller det i alla fall upp (så länge det varar).
Passade på att handla i går och de var inte så mycket folk ute, märkligt nog.
Nu är det inte många dagar kvar till julafton och jag har inte gjort ett enda dugg hemma och inte köpt en enda julklapp heller =(
Så här är det när man, som jag är, en sista minuten människa =(

OCH HÄR LIGGER MINA UTEMÖBLER BEGRAVDA UNDER SNÖN =(


Nu ska jag ta och se vad jag har att äta =) Ni får ha det så gott och sköta om er i snön. Glöm inte att skotta mellan snöfallen, så inte ni med blir insnöade =)

Kram(snö) Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook