DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 2 juli 2012

ISLAM VS SVERIGE, RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL.


Det här brottet liknar så mycket det som muslimer utsätter sina kvinnor för och har ag inte fel så är det mycket möjligt att det är samma som vi fått så många inrapporterade liknande knivdåd den sista tiden.

Att det mycket säker kan vara en svensk kvinna det handlar om är nog troligt det med, då jag har svårt att tro att en  muslimsk kvinna skulle "hamna" på något vandrarhem.
Dock håller jag det för troligt (tills någon bevisar  att jag har fel) att det kan vara en man som "tillhör" islam, tyvärr. 

Vi får väl vänta och se vad fortsättningen blir.

"AftonbladetNyheter
Publicerad: 2012-07-02
Normal textStor textExtra stor text

Kvinna knivhöggs 20 gånger på vandrarhem

Rumsgrannen räddade livet på henne

En kvinna som bodde på ett vandrarhem i Stockholm knivhöggs under ett bråk under natten till måndagen.
– En kvinna skriker och de i rummet in till sliter upp dörren och räddar livet på henne, säger Lars Marklund, stationsbefäl på Norrmalmspolisen.
Polisen fick larmet om händelsen runt 02.20-tiden på natten mot måndagsmorgonen.
Kvinnan förs till sjukhus med cirka 20 knivstick i kroppen. Polisen tror att gärningsmannen använt någon form av stickvapen.  "

HÄR. kan ni läsa hela artikeln från dagens Aftonbladet.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook