DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 8 juli 2012

ISLAM VS SVERIGE; IGEN; SUCK;SUCK



Det här är mycket upprörande att se och jag känner en stor ilska mot politiker, som till exempel Annika Lomark som bokstavligt talat kan gå över lik för att få igenom sina mycket ogenomtänka och ruskigt grymma planer.
Vi behöver inte fler muslimer här då de redan har etablerat sig i vårt land med mycket otrevliga metoder.
Afrikaner som lider illa men som har en anna tro än islam har jag inget emot men det får ändå inte gå till på det här sättet för att komma åt bostäder till de som kommer till landet.

Jag är själv gift med en afrikan men det vi har att bo i, är ett uthyrningsrum med egen ingång, då det inte finns några bostäder att få tag på här där jag har mina rötter och mina släktingar (gamla föräldrar).
Vi har inte slängt ut någon för att få det här rummet och det skulle jag inte heller vilja att någon gjorde ens för mig som faktiskt är svensk sedan oräknerliga generationer tillbaka.



Var finns det någon intelligent politiker som ser vad som händer eller har de alla fått hjärnsläpp ?????

Det här är inte bara grymt mot svenskar utan också fyllt med faror som vi också redan har sett frukterna av.
På grund av att vi kvinnor fått ett eget tänkande och de demokratiska rättigheterna samt yttrandefrihet, är vi ett kvinnosläkte som är ett "rättmätigt byte (offer) " för dessa primitiva flyktingar med sitt dolda kvinnosläkte som inte får föra sin talan.

När inte regingen eller övriga politiker kan se vad vi kvinnor utsätt för bokstavligen i den här invandring och flyktingpolitiken´s efterdyningar, så ska man låta bli att öppna upp portarna till Sverige, som det nu görs, för islam och deras "trosuppfattning".

Utländska terrorister eller dömda våldtäktsmän har inget i vårt land att göra och när man med öppna armar och ögon släpper in de, så är det straxt dags att ro i land båten (men om man tagit fan i båten blir det ingen vanlig lite roodtur med ekan man tar) om man vill få vårt land att inte duka under.

Det är knappast billigt att hysa invandrare här (speciellt muslimer som kräver så mycket mer än vad någonsin någon annan ivandrare i Sverige någonsin gjort) med allt vad det kostar innan det (om det alls sker) fått något arbete och kan försörja sig och sina mycket stora familjer, själva.


Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook