DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 15 juli 2012

ISLAM VS EGYPTEN (SOM LIKSOM LIBANON EN GÅNG VAR ETT KRISTET LAND MEN SOM "INAGITS" AV ISLAM).

"Hillary Clinton meets Egypt military leader Tantawi


Field Marshal Mohamad Hussein Tantawi and Hillary Clinton, 15 July Mrs Clinton has praised the military's role in Egypt's revolution
US Secretary of State Hillary Clinton has met the head of Egypt's top military council, Field Marshal Mohamad Hussein Tantawi, on the second day of her visit to the country.
Mrs Clinton discussed the transition of power to newly elected President Mohammed Mursi and stressed the need to protect the rights of all Egyptians, US officials said.
Mrs Clinton met Mr Mursi on Saturday.
Mr Mursi and the military have been in conflict over parliament's dissolution.  "

Egypten lär aldrig få några demokratiska rättigheter så länge det styrs av Mursi och med Muslimska Brödrarskapet bakom ryggen.

Jag förstår också att militären fortfarande inte riktig vill acceptera detta samgående med regeringen.

Vad jag inte kan förstå, är varför dessa islamska medlemmar inte kan hålla sig i sina egna länder ???
De har faktiskt 57 islamska länder, så var i ligger problemet ???

Är det bättre att slakta kristna och tränga undan de i deras egna länder ???
Det är sjukt illa, att detta land liksom andra kristna länder som islam tränger sig in i, inte kan respektera och integrera sig i.

Vi får väl vänta och se hur det går men jag vet nog redan vad som väntar.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook