DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 25 oktober 2009

Pointblogg kanske är det något för er ?

Hej i söndags regnet eller har ni snö kanske =(
Det är så gruvligt trist väder att man skulle vilja gå i ide över hösten/vintern. I dag har jag skrivit lite i min andra blog, som jag har genom PoinShop =) Den heter logiskt som följer, PointBlogg =)

Läs min blog på PointBlog.se

Så om du har lust så kan du klicka på länken och komma in på den bloggen med.
Där får man poäng när man skriver inlägg och de poängen kan man byta mot saker i PointShops butik eller byta mot ett presentkort på någon av våra vanliga affärer, som Åhlens, H&M, Guldfynd och BR med flera.
Det är en mycket bra grej, så kan man dessutom få ihop till julklappar i år =)
"Många bäckar små, blir snart till en å".


Funny Pictures and Funny Layouts



Det är konstigt att det inte märks någon större skillnad på elräkningarna, trots att det regnat så mycket och alla reservoarer är välfyllda.
Jag undrar hur mycket cheferna och direktörerna får i löner och bonusar nu.
Jag har tidigare förknippat bonusar med något extra bra man gjort men så är det inte längre =(
Om det regnar mycket så att det går lättare att framställa el, så är det knappast chefer eller direktörer som varit ute och praktiserat regndanser =(
Jag försökte att filma regnet en kväll men det syntes inte att det regnade på filmen men ljudet hördes bra, så här har ni lite regndrippande att lyssna på =)




Ha en fin söndag.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook