DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 12 mars 2012

ISLAM VS LIBYEN, BRITISKA KRIGSGRAVAR HAR VANDALISERATS I BENGHAZI

Så här illa går det när man hjälper rebeller, så som NATO gjorde i Libyen.

Utan att först tagit reda på omständigheterna runt Kadaffis militärer.
Tyvärr visade rebellerna tydligt vad de gick för när de hittade Kadaffi och avrättade honom.

Jag kan inte tycka att det var någon skillnad på rebellernas sätt att bete sig jämfört med Kadaffis militärer.
Nu får de inga mänskliga rättigheter och ingen yttrandefrihet och kvinnorna som redan har det så illa kommer troligtvis att få det mycket sämre nu.

Kadaffi var inte så illa mot sitt folk som det påstås.
Han värnade om svarta arbetare i Libyen och också om Afrika i sin helhet, då han understödde Afrikanska Unionen med mycket pengar och detsamma gjorde han med flera länder i Afrika, bland annat Gambia.

Jag tror knappast att den nya rebellregeringen kommer att göra så mot någon av dessa uppoffringar som Kadaffi gjorde.

Rebeller ska man inte stödja i något avseende enligt min mening och särskilt ska inte NATO göra något sådant.


"Fury over attack on British war graves in Benghazi



Attacks on the graves of British servicemen in Benghazi, Libya, have been described as "appalling" by Foreign Office Minister Jeremy Browne.
The Foreign Office said 200 graves and a Cross of Remembrance were damaged at the Benghazi British Military Cemetery.
The Benghazi War Cemetery was also targeted. Both cemeteries commemorate British and Commonwealth nationals who died during or after World War II.
The Libyan authorities apologised and pledged to catch those responsible.   "

Sorgligt nog glömde jag bort att kopiera länken till tidningen som jag hittade på nätet men jag lägger in det i alla fall då jag tycker att det är viktigt att läsa om det här.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook