DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 12 mars 2012

CARL BILDT ÄR DEN MEST OFÖRSKÄMDA , KÄNSLOKALLA OCH FEGA...

Det är så tröttsamt att läsa om denna usla människa-

Hans svar på Ahlmarks kritik är som väntat,  "Jag får väl läsa en bok" och  "Jag får väl utbilda mig"
 
Den fegaste utrikesminister man kan ha.
Ahlmark talade om folkmord och sa att " Det mest välkända uttrycket för Carl Bildts känslokyla är just hans likgiltighet inför folkmord ".


"  ”Jag får väl läsa en bok”

Carl Bildt om Ahlmarks påhopp

Tidigare FP-ledaren Per Ahlmark gick till verbal attack mot Carl Bildt.
Utrikesministern beskrevs som: ”reaktionär”, ”okänslig” – och ”obildad”.
– Då får jag väl ta och läsa en bok, säger Carl Bildt till Aftonbladet om påhoppet.
En fråga som togs upp under Folkpartiets riksmöte i Västerås i går var ungerska partiet Jobbiks framgångar i Ungern, och hur partiets reformer slår mot landets romska befolkning.   "

Visst är han känslokall men också feg.
Hade han stått för det han gjort i Lundin Oils affärer så hade han också fått stå för alla dessa människor liv som har "offrats" för att de bott  "i vägen" för detta oljebolag och de lögner han använt sig av för att "tvätta av sig" den skuld han bär i detta dödande.

Jag tror att det också är därför han inte törs göra något för de, journalister som sattes i fängelse nu sist.
Sorgligt fegt tycker jag, som anser att man ska stå för det man har gjort och man ska inte försöka att ljuga sig fri från det man gjort.

Maritha.        

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook