DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 2 november 2012

ISLAM VS TYSKLAND OCH HUR MÄN STRAFFAR SINA KVINNOR

weekly newsletter
Photo: DPA

Police hunt man after woman horribly mutilated

Published: 31 Oct 12 16:11 CET
Berlin police are hunting the boyfriend of a woman who was found tied to a chair in the family home with serious mutilations to her face and chest. 

 A man walking down the street in the Schöneberg district of the city on Tuesday afternoon heard cries for help, Berlin’s state prosecutor told The Local.

“She had managed to drag herself to the window and was calling for help despite being tied to a chair, gagged and having suffered terrible mutilating injuries,” said Martin Steltner, the prosecutor’s spokesman.

Her ten-year-old daughter had also been tied to a chair and gagged but was physically unharmed.

“It would seem we are dealing with a crime of jealousy. It’s horrific.”

Steltner said the 36-year-old woman was a refugee from Iran. “It’s a terrible situation, terrible,” he said. Her boyfriend had Dutch citizenship but was originally from Iraq, he said.  "

Läs hela den hemska artikeln HÄR.

Kvinnan från tidningen, hade brutalt fått både näsan och sina bröst avskurna (samt blödde kraftigt) och satt bunden vid en stol.

Dottern satt shockad och också bunden vid en annan stol men var inte fysiskt skadad men med en psykisk skada som förmodligen var desto större. 
 
Hämtad från Lokaltidningen på ensgelska i Berlin.
 
Bilden på den här kvinan är inte densamma som kvinnan nyheterna tar upp. Denna bild är hämtad från BNI´s blog.

Hos BNI kan ni läsa så mycket mer om hur islam inte kan fungera i vårt västerländska samhälle och varför det in kan göra det. 

Hennes ton är mycket arg då det är så många fler problem där än jag har upplevt här men som jag redan insett skulle komma att hända här ju längre tiden går.

Tyvärr fick jag bara en bekräftelse på mina farhågor då jag fann hennes blog och läste om hur de har det med islam i USA och där är det absolut inte bra.

Nå, ni kan själva läsa hennes blog om ni klickar på länken ovan.

Maritha.      

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook