DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 17 november 2012

ISLAM VS SVERIGE OCH RESTEN AV VÄRLDEN FÖR DEN DELEN.

Den här intressanta kommentaren hittade jag på ett Facebook inlägg, "Nej till islamisering av vår värld" :

Mina damer och herrar, vi presenterar Sveriges nya elit - nysvenskarna. Låt oss citera mannen till höger på bilden:

"- kolla på er svenskar ni är det svagaste folket på jorden förtryckta i ert eget land, ni kan inte ens lyssna på er nationalsång offentligt för då får ni på käften hahahahahahah det kallar jag ett svagt folk Muaahahahahahha."

Eller som vår egen statsminister uttryckte det...

- "Det sprids en sorts föreställning att det mångkulturella samhället inte fungerar. Och det ropas på stramare regler och kulturell likriktning. Våra motmedel måste vara att visa att det mångkulturella samhället fungerar bättre. Det är ett mer spännande och mer intressant samhälle."

(Fredrik Reinfeldt (m))

Vi ger er - det NYA Sverige! Ett mer spännande och intressant samhälle som fungerar bättre. Apooo, sho bree! Fett najs mannen, jao! Respekt brouch! Kulturberika oss...

(Till Fb, innan ni får för er att åberopa ärekränkning el dyl - bilden är öppen och fri att dela på mannens egen sida och citatet är mannens egna ord från tråden under denna.)

Inlägget och bilden säger det mesta om varför jag inte vill se världen läggas under islam eller dess anhängare.
Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook