DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 25 mars 2011

MULTIPEL SCLEROS, NU HAR DET KOMMIT EN MEDICIN I TABLETTFORM...

 ... som ska kunna ha god effekt pa bade skovform och aven for oss som inte langre far skov, utan dar det endast gar utfor med.


Jag har just last artikeln i dagens,  Aftonbladet och blev positivt overraskad av det som stod dar.
Den ska kunna forbattra skadorna som uppstatt i hjarnan, som med minnesstorningar, trotthet och balanssvarigheter med mera.


Det har var den basta nyheten jag har last,pa lange, nar det galler den har sjukdomen.
Jag har sjalv provat det mesta som har kommit nar jag sjalv hade    " skovform"   i min MS men kan inte med sakerhet saga att de hade nagon storre effekt i mitt fall.


Det jag nu hoppas pa ar, att det ska kunna ga att fa hjalp med de problem, som  fortsatter att komma trots att det inte ar i skovform.


Dar har de inte hittat nagot bra medel mot tidigare men jag hoppas att det har ska kunna vara det vi sa manga har vantat pa. 

Sa nu kan vi bara vanta och se nar den blir tillganglig for oss alla. Har i Gambia lar vi val knappast fa se den men, sa ar det manga mediciner har som ar svara eller omojliga att fa tag pa.

Jag har ocksa fatt mediciner som inte har haft nagon som helst effekt pa mig har, forutom att planboken blivit mycket tunnare an den var innan.

Vill du lasa hela artikeln sa klickar du pa lanken har in under.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article12778501.ab

Ha det sa gott.


Kram Maritha.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook