DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 10 december 2010

NATVERK I GAMBIA.

Det ar nagot som borde gjoras nagot at.

Vart natverk ar dyrt men fungerar som det samsta tankbara har. Det klipper av titt som tatt och oftast, sa forlorar man det man inte hunnit spara och da blir jag inte glad.

Sa manga mail som jag skrivit och i borjan inte ens forstod att jag inte skulle kunna skicka =( Suck, suck!!

Det ar inte latt att veta att maste spara allt man gor innan det bryter av och tar bort hela jobbet man lagt ned.

Ar man inte van vid att det fungerar sa daligt blir man galen och det hander fortfarande att jag skriver ett langt mail, som jag sedan forsoker att sanda i vag OCH DA HANDER DET, som bara inte far handa, internet uppkoppling ar avbruten och hela mailet gar forlorat med allt arbete man lagt ned.

Det samma hander har nar man skriver och plotsligt ar man klar och ska publicera ochDA HANDER DET IGEN, det som bara inte far handa, allt forsvinner om det inte hunnit bli sparat automatiskt.

Eller man ar pa natet och skriver i nagot formular eller nagons gastbok och allt frosvinner igen och igen.

Allt pa datorn gar trogt och det fungerar till och med battre pa internetcafeerna man kan ga till men man sitter forstas bekvamare hemma men datorproblem ar inte kul och sarskilt om man betalar mycket for det men vi far sa lite tillbaka.

Slutklagat for den har gangen.

Kanske det blir battre, vad vet jag.

Vattnet rinner i alla fall i vara kranar i kvall och det ar skont.

Ha det sa gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook