DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 7 december 2010

LITE KUL HISTORIER ATT SMILA AT.

Som omvaxling blir det lite roliga historier i dag, eftersom att jag kanner mig pa bra humor, da vi fick vatten i kvall, for tredje natten i rad =)

Sa nu far ni lasa och dra pa smilbanden ni med, fast ni antagligen har vatten for det mesta men hall till godo anda.


- Men skulle inte du operera dig igår?
- Jo, men innan jag skulle opereras för blindtarmen så sa en syster att
det var ett enkelt ingrepp. Och att det inte fanns minsta orsak till panik
- Ja, men det var väl bra?
- Hon sa det inte till mig, utan till läkaren

******************

- Hur gick det med din mans bantning?
- Bara bra. Första veckan tappade han 4 kilo.
Andra veckan tappade han 3 kilo.
- Jaha, och sen då?
- Tredje veckan tappade han byxorna på bussen

******************

Det äkta paret är på teater:
Hon: Sitter du bra?
Han. Javisst...
Hon: Ser du bra också?
Han: Alldeles utmärkt...
Hon: Bra, då byter vi plats

**************

Fängelsedirektören till den nya fångvaktaren:
- Ni får handskas med olika människotyper.
Förstår ni det?
- Javisst, är det någon som inte sköter sig åker han ut!

***********

Det äkta paret gick utmed strandkanten.
Plötsligt ser dom en fallande stjärna.
- Vad önskade du dig? frågade hon
- Va, är du kvar fortfarande..........
Ha en god natt.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook