DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 4 december 2010

HUVUDVARK OCH INGET VATTEN...

...IGEN. SUCK, SUCK!!!!

Jag trodde att Gambia var ett land som tog hand om de sina.
Da menar jag att regeringen borde ta tag i det har problemet och inte lata det vara pa det har sattet.

Nu har vi ater igen varit utan vatten, sedan i torsdags, da det sista gangen vi sag nagot.
Hur kan man bara lata det fa vara sa har.

Klader som inte blir tvattade, disk som star odiskad och sa inte minst, duschar som man inte kan ta,
FOR ATT INTE TALA OM HUR DET LUKTAR PA TOAN EFTERSOM ATT DET INTEGAR ATT SPOLA, TROTS VARMEN!!!!!!!!

Tank er det ni. I Sverige skulle aldrig nagot liknande kunna handa i vart arhundrade men har hander det, gang pa gang.

Det ar valdigt illa, tycker jag och sa har borde det inte fa vara.
Det blir till att sitta uppe en natt till och vanta, pa vattnet som kanske inte kommer.

Hoppas att ni har vatten dar ni nu ar och ta en dusch at mig med =)

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook