DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 26 juni 2010

KATTEN OSCAR...


...SOM FICK NYA BAKTASSAR.

Visst var det en härlig nyhet!!

Om man först har mist sina baktassar i skördetröskan men sedan får hjälp
att operera dit nya tassar, så man kan fortsätta att springa runt och kolla kattläget.

Kanske kan man använda samma metod på människor också när man ser hur det går.
HÄR kan du läsa mer om kissen och den nya operationsmetoden.


Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar allihopa.

Så här såg midsommarstången ut som vi fick på vår baksida.
Den var jättefin men det kom ingen dit och spelade eller dansade, så den såg väldigt ensam ut.
Funderade ett tag på om jag skulle gå ut och sätta mig vid stången och fira för mig själv men det var för kallt i luften.
Det var visst rätt livat (som vanligt) på andra ställen i landet,
Här var det så lugnt, så lugnt och jag tror att de flesta antagligen var bortresta.

Ha det så skönt.

Kram Maritha.

2 kommentarer:

Lorina sa...

Halloj på dig!
Vad härligt att allt gått så bra där nere för dig och att du ska flytta till din kille "på riktigt" Hoppas du får det jätte fint och bra där och att du får fortsätta må bra. Många kramar från Lorina och Gunnar

Unknown sa...

Nej men Hej Lorina och Gunnar =) Förlåt att jag inte sett er hälsning här förr än nu =/ Japp, han är på riktigt och en jättefin kille och vi har lämnat in alla papper för giftermål osh gifter oss efter att jag kommit ner igen.
Det var så underbart att kunna röra sig utan alla leder värkte och "gnisslade" utan att det gick att ta en promenad med bar kryckan. Energin blev bättre av att jag kände mig bättre och värmen var så skön och gjorde mig bara gott. Jag tror att jag fullt och fast kan säga, att utan min träning på rehaben, hade jag aldrig orkat den här resan ner, så tack Gunnar och hälsa alla på Frösunda i från mig och säg ett stort tack från mig och Emmanuel. Jag är så glad att se att ni har funnit varandra och värmer mig mycket. Sköt om er båda och ha ett underbart liv ni med. Stora och varma kramar, Maritha.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook