DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 2 september 2009

Ni har väl inte glömt bort...

...ett klick för skogen ?
Jag hoppas att ni tar er tid att besöka tjejernas sida på nätet. De har nu lyckats att samla ihop till två av våra svenska urskogar och den sista, var Verleskogen, en bit utanför Göteborg.
Det gjorde mig så glad när jag såg att de faktisk hade lyckats köpa upp den innan slutdatumet för försäljningen ägde rum =)

Alla skogar som köps upp kommer att finnas kvar för alltid och det har ingen betydelse i fall tjejerna lägger av, då stiftelsens regler är så bra skrivna att allt som stiftelsen äger, i form av skogsegendomar, alltid kommer att förbli orörda.
Det är bra för oss som bor här i landet men oxå för hela jordens klimat, att det finns orörda skogar på vår jord.
Här kommer webbadressen till sidan, så att ni kan gå dit och läsa mer om deras fantastiska arbete och passa på att klicka på knappen med :
http://www.ettklickforskogen.se/

Du hittar länken längre ner på länklistan, där du bara kan klicka på den, som kommer du dit.

Sedan bara måste jag få tipsa er om Kingolotto, som är helt gratis och där du kan lägga in tio rader med dina turnummer eller låta deras slumpmaskin välja ut olika nummer till dina tio rader.
Du kan sedan byta ut dina poäng mot bland annat filmer, som du kan välja i från deras sida.
Du har oxå möjlighet att vinna extra härliga priser och allt är helt gratis.
Kan det bli så mycket bättre än så ?
Här kommer adressen till Kingolotto :
http://www.kingolotto.se/vinn-specialpriser-57-bjud-dina-vnner-och-vinn.html


Vill ni i stället bara klicka på länken, så finns den oxå längre ner på sidan.
Lycka till =)

Jag hoppas att ni får mycket glädje av de här sidorna och så önskar jag er en fortsatt skön vecka.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook