DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 6 oktober 2012

ISLAM VS SVERIGE & 18-ÅRINGEN SOM RÅNADES

... i Haninge kommun och som sedan försöktes brännas ihjäl av sina tre somaliska rånare.

Jag skrivit om det här i ett tidigare inlägg och har nu även sett videon på Youtube av den stackars killen som de rånade och tände eld på.
Han fick svåra brännskador på ryggen som han nu behandlas för. 

I Afrika händer det att man tänder eld på människor som man vill straffa för något de gjort mot en men det är inte straff man får genom några lagar i dessa länder utan det är enskilda människor som tar till dessa olagliga metoder. 

OBS ! Jag tycker inte heller att musiken som lagts till videon är särskilt smakfull men det är inte min sak.

I filmen berättar den 18-årige killen själv vad  som hände.
Brottet var både meningslöst grymt och mycket fegt. 



Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook