DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 2 januari 2009

Nytt år, igen,

och God fortsättning på det nya året.
happy new year Pictures, Images and Photos

Tänk att det är samma procedurer år efter år. På samma sätt som med "Grevinnan och betjänten" same procedurer as last year. Fast med en liten skillnad, tiden ökade med en sekund, som man la till på det gamla året, i sluttampen. Konstigt att det kan bli så och en sekund som går så fort dessutom. Att man hann att få tag på den innan den smet sin väg.
happy new year Pictures, Images and Photos
"-Kommer på sekunden", som man brukar säga och det tar många sekunder innan man ser röken av den som sagt så =( eller "-det tar bara en sekund".
Min mormor brukade säga, att längtar man efter något gott, väntar man aldrig för länge. Jag har väldig svårt för det här med att vänta och blir "lätt" upprörd när någon säger sig ska komma till en viss tid och så får man i stället vänta i både en halv och en timme. De gångerna går tiden inte fort av någon underlig anledning och har man himla kul, så är oftast precis tvärtom. Det är väldigt underligt att man kan uppleva tiden så olika vid olika tillfällen. Mina sommarlov varade i evigheter trots att jag älskade somrarna och oftast hade kul. Eller när man tittar på en härlig film och så tar den slut =( innan man ens har hunnit in i den och tycker att de gott hade kunnat lägga till ett och annat innan den var över (men bra var den).

Det mesta här i livet verkar vara ett enda väntande och det blir fler med åren =(
Man får försöka att hitta ställena emellan och göra så´nt man tycker är kul medans man ändå får lov att vänta.
Sköt om er och var snälla mot varandra.

Funny Comments

Jag hoppas att både er Jul Och ert Nyårsfirande blev trevligt i år.
Nu blir det till att vänta igen, på nästa jul och nästa nyår =)

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook