DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 27 juli 2007

Så var det slut på

de soliga dagarna för den här gången och nu så regnar det igen. Okej, det är i alla fall väder för att läsa en bra bok eller fler.
En författare som jag tycker har skrivit en del mycket bra böcker är Lynda Laplante. Hon skrev tre böcker, Utstött, Voodoo och Utpressning, som är en verklighetsbaserad berättelse och som handlar om en kvinnlig polis vars manliga kollega blir dödad i tjänsten. Hon lägger skulden på sig själv och i saknaden förlorar hon fotfästet och handlingen som följer är tragisk och den lämnar en inte oberörd.
Det är svårt att lägga i från sig de böckerna och man gör klokt i att förse sig med alla tre och en stor trave pappersnäsdukar.
Hur det går får ni ta reda på själva. Jag tror att jag tar och gör som katten i tofflan men på soffan i stället och lyssnar på någon bra bok.
MySpace Graphics
MySpace Graphics

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook