DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 31 december 2012

ISLAM VS AUSTRALIEN, SYRIEN & AFRIKA, JIHAD









Om någon undrar varför vi har så många invandrade muslimer, så finns svaret i videona ovan och jag lova att ingen av de som vi i dag kallar för "moderata" muslimer, kommer att få existera som "moderata" om imamer och "deras" jihadister, som vi har många av i både Sverige och samtliga länder som de invaderat i.

Det är tråkigt av behöva säga det här men om jag inte trodde att de skulle kunna klara av att tvinga sig till det de vill åstadkomma, så skulle jag inte heller skriva om det i min blogg.
Jag tror att de flesta bara skakar på huvudet åt det jag skriver men det blir ett brutalt uppvaknande om vi låter allt fortgå som hittills, tyvärr.

Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook