DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 9 december 2008

Det börjar likna en följetong...

...det här med den jag kallar Bob. Fick nyss ett sms som var lika märkligt som alla andra konstiga mail, sms och brev, som jag hittills fått från honom =)
Det löd som följer =) :Min älskling, hur har du det för att jag mår inte ok, jag har varit på sjukhus hela den månad (all dis month?)jag hade en bilolycka men mår bättre. ledsen för checken jag gjorde ett misstag, Bob *** slut ***
Dessutom får jag veta i början av sms:et att sms:et måste besvaras ???

Funny Comments


Jag undrar hur han tänker eller kanske inte tänker =)
Så gott som alla av dessa killar är "skilda, änkemän" och så gott som alla har fruar eller exfruar som omkommit i antingen "bilolyckor eller flygplanskrasher".

Den 14 oktober kom sms från honom, "Hej älskling, har du varit på banken med min check (hans andra stavning "cheque"), om inte, min älskling gör det i dag, jag behöver pengarna för att betala räkningar här" ???

Funny Comments

Jag har för det första sagt till honom att jag inte vet hur man skickar sms men då tyckte han att jag kunde ringa i stället, och då förklarade jag att det är väldigt dyrt att ringa till Nigeria , och att det har jag inte råd med.


Anledningen till att jag försöker att besvara dessa killars mail och messenger samtal, är att jag vet att så länge han/dom pratar med mig, så är det tid som han/dom inte kan lägga på att lura andra. Alla bidrag att försöka förhindra att de här killarna får tag på andra tjejer/kvinnor, är att uppta deras tid och försöka fördröja dom i det längsta. De har internet caférna fulla med killar som "raggar".

Funny Comments


Om du/ni skulle vilja veta mer om hur man kan avslöja och vad man kan göra , så får ni gärna maila mig och jag ska svara så gott jag kan men jag lägger inte ut några direkta "sätt" här, då det i stället skulle kunna hjälpa de som inte har "rent mjöl i påsen" att lära sig hur man blir bättre på att dra folk vid näsan.

Kommentera gärna det jag skriver om och fråga, så ska jag svara på bästa sätt.

Tills nästa gång vi "ses" så får ni ha det så gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook