DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 24 november 2008

Har du lust att gå på bio...

...och se den där filmen som du tänkt på så länge men inte haft råd att gå och se?
Nu kan du faktiskt unna dig det utan att det behöver kosta dig en enda krona. Bli medlem på Gratisbio och samla poäng (inte särskilt svårt faktiskt), se´n kan du du ta med dig nå´n och ha en trevlig biokväll.
Jag tycker fortfarande att det är härligt att gå och se en bra film på bio. Mycket roligare än att sitta hemma i soffan, även om man har skaffat sig en "hemmabio"anläggning. Barn brukar oxå gilla att se filmerna på bion. Jag tyckete att den här filmen var väldigt mysig.
Buried @ Photocasket
Buried @ PhotoCasket

Det är en alldeles särskild känsla att sätta sig i en biosalong och vänta, med godispåsar i knät, på att ljuset ska släckas och reklamfilmerna börja sända, för att se´n komma till FILMEN. I mörkret hör man prsslet av godispapper, viskningar, fniss och om man ser en skräckfilm eller rysare (som jag älskar att se) illtjut och nervösa prassel.
Buried @ Photocasket
Buried @ PhotoCasket

Nej, det kan man aldrig få uppleva om man sitter hemma i soffan. Det tror jag att ni alla håller med om?
Så gör slag i saken och anmäl dig till GratisBio, genom att antingen kopiera och klistra in länken som följer, i sökrutan eller gå längre ner på sidan och klicka på länken, så hamnar du rätt på en gång.
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=67721

Jag hoppas att ni får en trevlig vecka.

Girly Comments & Graphics



Kramar Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook