DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 30 november 2010

Kloka ord...

...pa nattimmarna.

Laste for ett tag sedan nagra ord som fastnade i mitt huvud.
Det var en kvinna som skrivit ned de.

De lod som foljer: "Om du vill vara ensam, da ska du gifta dig !!!"

Lustigt att det faktiskt kan stamma i manga fall och det ar sakert manga som kanner igen sig i de orden.

Det finns nagra rader ur en svensk sang, som ocksa ar nagot so fastnat i mitt huvud.

"Battre med ensam ensamhet, an ensamhet , nar man ar tva"

Tyvarr finns det sakert lika manga, som kanner igen sig i de orden med, ledsamt nog.

Det maste vara den mest ruskiga ensamhet man kan uppleva.
Da far man hoppas att vannerna finns i ens narhet, sa att man kan bryta tystnaden, som bryter ner en.

Jag ar glad att det inte galler mig sjalv men det galler manga manniskor i var omvarld och det ar bra om du som van ar lyhord gent emot dina vanner.

Ha nu en god natt och skot om er Sjalv ska jag forsoka att halla mig pa jorden medans mitt sug efter snus haller pa att knacka mig har.

Kramar Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook