DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 14 augusti 2007

Ännu några soliga dagar men...

...sedan måste det bara ladda ur. Antar att jag inte är ensam om att känna det som om jag hamnat i fel del av världen. Luftfuktigheten ligger närmare 100% och svetten rinner om man så bara försöker att vrida huvudet eller lyfta en arm. Jag längtar efter regn och åska.
MySpace Graphics
MySpace Graphics
Läsa går än så länge att göra bara det inte är något som kräver större ansträngningar än att t ex le. Alltså inget som gör att man vrider sig i skratt. Frågan är bara, om jag ska våga mig på att rekommendera "Vår man i Havanna" av Graham Greene. Faktiskt ett måste som dessutom går att läsa mer än en gång i livet. För er som undrar hur man rekryterar spioner, hemliga agenter och har på känn att ni skulle passa bra. Tänk om, för det är inte så det går till. Man söker inte till ett sådant jobb utan man får det helt enkelt. Jaa, efter det är det bara att lista ut vad man ska göra. Lycka till, till er som någon gång blir utvalda och måtte ni bara ha sinnesnärvaro nog klara jobbet.
Själv ligger jag lågt tills vädret blir drägligare.

myspace
Animated GIFs


Ha det gott.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook